2017-09-16

En vätebomb

en vätebomb det är en bomb med väte i. En atombomb verkar ju vara en bra sak att ha med sig till förhandlingsbordet. Titta på lilla Nordkorea, de håller ondskans stormakt USA i schack. USA som är grundbulten i det aggressiva Nato vågar inte röra Nordkorea.
Tänk om vi hade en stor fet atombomb, då skulle inte Nato hota vår säkerhet, det skulle räcka med att vår statsminister börjar gnola "En vätebomb, en vätebomb..." så skulle Nato backa. Kim Jong-Un har lärt mig att älska bomben.
Nu ska jag ut och visa civilkurage, under banderollen "För en svensk atombomb", ska jag demonstrera mot Nato-övningen Aurora. Slut upp med mig jag står utanför Tygförvaltningen i slutet av Banergatan och sjunger "En vätebomb". Kamrater med er hjälp och bomben kan jag stoppa Nato!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar