2017-03-26

Daniel Helldén

ska nu ta bort 85 onödiga parkeringsplatser på Valhallavägen. Varför då? Jo därför att Daniel prioriterar cykel-, gång- och kollektivtrafik. Alla som vet hur trafiken fungerar på Valhallavägen vet att det finns ingen eller mycket liten anledning att ta bort några parkeringsplatser för cykel-, gång- och kollektivtrafik. Vad Daniel vill är att försvåra för bilister att ta sig fram i stan. Jag skrev att Daniel är bilhatare, det är på MP-maner andras bilar han hatar, jag kan ge mig fan på att han har en bil själv. Den elitistiska miljöpartiledningen har aldrig varit för kollektiva eller miljövänliga lösningar för dem själva.  Fulfärg till egna båtar, svindyra taxinotor till skattebetalarna, trixa sig ur straff för rattfylla, bo i ett land ha familj i ett annat och flyga fram och tillbaka, köra SUV, utnyttja regeringsplanet i stället för att flyga reguljärt till Bryssel.
Daniel håller dessutom för skandalöst mycket pengar på och bygger en cykelväg på Värtavägen, den behövs inte, det är mycket lite cykeltrafik på Värtavägen, men Daniel får bort fler onödiga parkeringsplatser, ingen kostnad är för stor för att få bort onödiga parkeringsplatser om Daniel får bestämma.
Nej, jag är inte personligen berörd av de P-platser Daniel tar bort, men jag gillar den frihet och de möjligheter bilen ger, dessutom är jag emot Daniels vansinniga slöseri med skattemedel.
Onödiga P-platser, alla som försökt parkera en bil i Stockholm vet att det inte finns onödiga P-platser i stan. Att påstå det är inte ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar