2018-08-17

Inte min röst 2

Jag hörde Isabella Lövin  på radion i morse, det var en bedrövliga partiledarintervju. Tyvärr hörde jag inte början, men det jag hörde var tillräckligt. Det kom bara flum, luddigheter och felaktigheter från Isabella Lövin. MP är emot förbud! Känner hon till Daniel Hellden? Vet hon vad MP tycker om atomkraft? Isabella Lövin menade att MP är ett konceptparti, de har inriktningar för framtiden mer än konkreta ideer, MP underdriver klimatfaran av taktiska skäl, MP vet inte om elcyklar minskar CO2 utsläpp, etc, etc. Det enda som hon tydligen var klar på att hon ville återställa flyktingpolitiken till 2015, men det missade jag.
Isabella Lövin framstod som en knasboll, den som kan rösta på MP baserat på den här intervjun kan inte vara vid sunda vätskor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar