2016-01-23

Lena Andersson

"lovade" att hålla sig borta ifrån DN och ägna sig åt sitt författarskap. Nu är hon tillbaka författare, skribent och fristående kolumnist som om ingenting hänt, inte ett ord ifrån DN om förändrad relation till fru Andersson. Jag antar att avsaknaden av mina prenumerationspengar blev för stor. Fru Andersson måste ha vänner på DN som tar in hennes artiklar, jag har bara läst en artikel av henne och den var riktigt dålig och besjälades av en nedlåtande syn på demokrati och svensk byråkrati. Det må ha varit en plump i arbetet, fru Andersson kan ha varit sjuk eller bakfull när hon skrev artikeln, men varför ska jag läsa hennes alster? Det finns andra jag kan läsa som jag vet skriver både väl och intressant, och behandlar läsarna med respekt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar