2018-09-02

Ernst Kirchsteiger

har samma skjorta som jag. Men det hjälper ju inte, jag kan inte skrockande komma och säga, "här har du kardan stor som ett dasslock, nu kommer lilla jag två meter lång anspråkslöst med mina bara små fötter storlek 48 och känner sinnligt in rummet. Sedan går jag ut och ödmjukt plockar lite persilja."
Jag är bara normalt byggd en och åttio lång med strumpor och skor och går bara ut och knipsar av lite persilja. Det blir inga mysiga TV-program med tusentals kvinnliga beundrarinnor.
Ernst är en riktig tjejtjusare det är inte jag. Som om inte det var nog helt plötsligt kan Ernst brista ut i skönsång och avsluta med "hörrni tycker inte ni att jag är underbar, det tycker jag i alla fall".
Själv är jag inte ens självskrytare. Klart att jag är avundsjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar