2018-09-07

Miljöparti-quiz resultat

Naturligtvis skriver jag inte ut några svar eller vinnare, frågorna är även om de är sanna eller mycket nära sanningen infama. Men Miljöpartiet är ett parti som vill tvinga mig att leva som de lär, då har man rätt att ställa högre krav på moralen hos partiets medlemmar. Om en socialdemokrat tar för sig ur köttgrytorna eller en moderat skattefuskar tycker inte jag är lika illa, som när en miljöpartist giftfärgar sin Östersjöbåt eller att maken gör det. Varken socialdemokraterna eller moderaterna vill tvinga på mig en livsstil, men det vill Miljöpartiet.

Nu är valet här och jag hoppas du gör ett eget val och inte följer Facebooks "fake fakta" kampanjer. Jag har dock en liten uppmaning till dig som röstar i Stockholm, rösta så vi får stopp på förstörelsen av gatunätet, den nuvarande miljardrullning är vanvettig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar